Re: soft do słuchania radia

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Mon 05 May 2008 - 20:01:23 MET DST

ikov ośmielił się napisać:

> Na starszym komputerze używałem Winampa w wersji 2.95 - użycie pamięci
> niewielkie, procesora też, w nowym 'tyśonc' nowych funkcji i dodatkowe
> megabajty w RAMie, a radio gra tak samo.
Sorry ale bede sie czepaic tematu :-)

Jesli chcesz miec male uzycie pamieci miec nowa wersje winampa i nie
interesuja cie "ficzery"to po prostu wywal pluginy.
Robilem test z %Winamp%\Plugins wywal (albo moze przenies gdzies indziej
na wszelki wypadek) procz in_mp3.dll i out_wave.dll i uzycie pamieci
wtedy to 7+3 (MB) wiec nawet paint ma wieksze uzycie pamieci...