Re: jak duza partycja systemowa

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 05 May 2008 - 16:11:57 MET DST

OMSON in news:fvn35r$je6$11@news.lublin.pl
> Eeee tam - coś kręcisz ;) Po kiego grzyba zatem rozwodzisz sie od paru
> postów na temat optymalizacji ustawień OS? :)
> Pzdr, OMSON

Mam jakas granice w optymalizacji. Zdroworozsadkowa: max wolna od wszelkich
niepotrzebnych spraw systemowa + z praktyki -> lepiej soft na osobnej,bo
szybciej wracam do jego uzywania po katastrofach.Ja mysle,ze to kwestia
gustu.
A watek tyczyl prostego pytania: ile dac na systemowa gdy mam juz zadany
dysk, a dac chce konieczne minimum + troche jeszcze. A nie - kupic wagon
kolejowy i wszystko i tak zmiesci sie.