Re: Uzupełnienie wątku ...

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 05 May 2008 - 06:09:41 MET DST

Dnia Sun, 4 May 2008 15:44:46 +0200, Exploris napisał(a):

> Moje pytanie chbya nie dość jasno precyzuje bez MASZYN WIRTUALNYCH I BEZ
> ODDZIELNYCH BOOTMANAGERÓW (o ile się da oczywiście ...)
>
> Mam do dyspozycji "dysk-dziewicę" ;) i jak/czym podzielić ją na partycję i w
> jakiej kolejności instaolwać systemy ...

Dla pewności podmieniam poprzedni post na poprawioną wersję:

Spod instalatora W2k utwórz dwie partycje podstawowe, sformatuj je do
NTFS, reboot (ważne! - inaczej pomieszają się literki) i po restarcie na
drugiej z nich stawiasz W2k, a następnie na pierwszej z nich instalujesz
XP. Wsio.

W2k stanie na C (pliki startowe) i D (system). XP stanie w całości na C.
Instalator XP-ka podmieni starsze pliki startowe na własne nowsze wersje
i utworzy nowy plik Boot.ini, pozwalający bezproblemowo wystartować oba
systemy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/