Re: autostart, Run, usluga

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 04 May 2008 - 19:16:28 MET DST

1634Racine wrote:
> czytajac Twoj post mam wrazenie,ze albo w m$ tworzac i autostart, i Run,a
> potem services chcieli dla jaj tylko upie... zycie uzytkownikom,albo jestes
> "wczorajszy".nie szkoda Ci czasu na te banaly?

Oj, widzę, że kolega z nowej generacji użytkowników, dla której pojęcie
"usługa" jest abstrakcyjne i przekraczająca zdolność pojmowania... Na
początek: http://pl.wikipedia.org/wiki/Demon_%28komputery%29

Widać już różnicę między usługą, a programem uruchamianym przy logowaniu
użytkownika?

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl