Re: Acronis True Image Home 11 w wierszu polecen?

Autor: Kazimier <_at_news@wp.pl@>
Data: Sun 04 May 2008 - 18:08:48 MET DST

jak wspomnialem wczesniej mam (w pracy) w wersji enterprise

'TrueImage

ti = "E:\Program
Files\Acronis\TrueImageEnterpriseServer\TrueImageTerminal.exe /execute:
E:\ti.tis"

no i to wiele wyjasnia ;)

ale ...
przypomnialo mi sie jak to wtedy wymyslilem ;)

Otworz expoloratora, wybierz narzedzia potem opcje. Przejdz do file types. i
tam znajdz rozszerzenie dla tib i tis. zobacz z jakimi parametrami sa
wywolywane te programy - moze to bedzie jakas wskazowka.