Re: Acronis True Image Home 11 w wierszu polecen?

Autor: RG <rafal9991WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 May 2008 - 17:08:21 MET DST

> to co moge ci jeszcze podpowiedziec to:
> 1. sciezki ze spacja (np do progam files) pisze sie w cudzyslowach

to to wiem, ale i tak nie pomaga

> 2. zerknij do pliku log (tez gdzies tam powinien byc) co acronis na to.

w logu nic nie ma jak uruchamiam program niby z zadaniem z wiersza polecen -
log jest pusty - tak jakby o tej godzinie:minucie nic nie robil

> 3. zmien sobie nazwe na dowolnie krotka i latwa do zapamietania np.
> backup.tib.tis

zmienilem na kopia.tib.tis - tez nic nie pomoglo, nawet jak ja przeniose do
katalogu aplikacji

> 4. jak klikniesz na takim pliku prawym klawiszem myszy to masz opcje
> wykonania zadania? dziala?

mam 2 pozycje:
Search in Backup Archive
Backup

> 4a wpisz w start uruchom sciezka\backup.tib.tis .... ???

pokazuje sie okno z wyborem aplikacji, w ktorej ma otworzyc ten plik - niestety
nie moge tam dodac pliku TrueImage.exe - pozycja sie nie pokazuje - nawet jak
wskarze ten plik przez przycisk przegladaj.

> MUSI DZIALAC !!!

nie dziala :(