Re: jak duza partycja systemowa

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 04 May 2008 - 16:31:13 MET DST

Skylla in news:fvkfra$j4n$1@news.onet.pl
> Jesli z program files to min ok 30GB na XP i 20Gb na 2000.
> Same systemy potrzebują góra 5GB.
> S.

raczej z p.files...
Jak sobie przypominam mniej wiecej "40%" z calosci systemowej co to ma byc
wolne + u mnie na systemowej: Doc. & Sett., pfiles,temp,winnt,swap (492 MB)
+ pare system. plikow drobnych -> w sumie ok. 2.7 GB, to wychodzi na to, ze
cala systemowa *moze* miec faktycznie ok 5GB i bedzie te ok 40% wolnego.
Ale 20 GB?? hmm. nawet jak swap ciagnac do 1 giga, to tez dziwne jest 20 GB
:)