Acronis True Image Home 11 w wierszu polecen?

Autor: RG <rafal9991WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 17:50:41 MET DST

czy da sie program Acronis True Image Home 11.0, a dokladnie zadanie wykonania
kopii (Task) w tym programie wywolac z wiersza polecen?
bo z pod programu mozna go uruchomic wedlug harmonogramu np. codziennie o 22:00
ale ja chcialbym codziennie w momencie zamykania systemu - program, ktory w
momencie zamykania systemu zatrzyma zamykanie i uruchomi jakis program, a po
zakonczeniu tego programu zamknie syetem mam, ale jak z pod wiersza polecen
wysolac ten moj stworzony task w programie Acronis?
RG