Re: Odporno¶æ na wirusy ...

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sat 03 May 2008 - 02:42:05 MET DST

Tomy M. in news:ftbefd$i8i$1@nemesis.news.neostrada.pl
[..................]
> Nie wiem jak to wygl±da na XP, czy mogê liczyæ ¿e
> znaj±c siê mniej wiêcej na systemie nadal bêdê móg³
> pracowaæ bez antywirusa?

zawsze zastanawiam sie po co ludziom antyvir dzialajacy w tle...
U mnie w2k, firewall i zero skanera non stop antywirusowego; antyvir jest
zainstalowany,ale nie chodzi w tle, tylko prawoklikiem mozliwosc skanowania
tego co chce sprawdzic.Koniec.wiec jedyne ciagle obciazenie, to firewall,ale
to juz kwestia - jaki?