Re: Dostęp zdalny - jak?

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Fri 02 May 2008 - 10:59:48 MET DST

On 2 Maj, 10:21, komar <ko...@125.cc> wrote:

> przerabiałem analogiczną sytuację. jezeli sa to duże bazy to po tej
> neostradzie będzie to chodziło koszmarnie. U mnie skończyło się na
> odpaleniu na serwerze serwera terminali (remote desktop) i po RDC śmiga
> wszystko ładnie. RDC puszczam po tunelu SSH więc wszystko jest bezpieczne.

baza ma może ze 20MB. Ale jest doczytywana wyrywkowo, tzn aplikacja
nie musi pobierać wszystkich danych. Mam na blueconnect już stałe IP
ale dalej nic. Zestawiam VPN przy uzyciu WRV200 i aplikacji Quick VPN
Client (Client to gateway). Łączy się ale nie następuje weryfikacja
tunelu. Bram mi już pomysłów. Zobaczymy co poradzi w poniedziałek
wsparcie FEN ;-) Jak nic z tego nie wyjdzie to spróbuję zdalnego
pulpitu. Ale wolę się po prostu "wpiąć" do LANu.