Re: Vista i BSOD przy uruchamianiu nowego laptopa

Autor: BrunoJ <brunojj_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 14:19:56 MET DST

> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
>
> > To by wskazywało na hardware.
> > http://msdn2.microsoft.com/en-gb/library/ms793437.aspx
I na to wyglada - po zapuszczeniu diagnostyki (wbudowana w biosa + plytka,
bardzo sprytne rozwiazanie swoja droga...) na zimnym komputerze wyskoczyl
Memory integrity test failed dla DIMM_B. Pozniej jak juz sprzet troche
pochodzil, to blad przestal sie objawiac, nie bylo go rowniez po polgodzinnej
przerwie, gdy w miedzy czasie zamienilem kosci pamieci miejscami.
Natomiast dzis rano (czyli po calej nocy lezenia) test znowu pokazal memory
integrity error, ale... dla DIMM_A.
Nowa kosc pamieci juz jedzie :)

tutaj ciekawostka - tego bladu nie udalo juz mi sie nigdy wygenerowac, ani na
zimnym, ani na cieplym sprzecie. Dlatego na razie idzie do wymiany pamiec, a
potem sie zobaczy. Juz w necie znalazlem opis ze po wymianie pamieci podobny
problem... nie ustapil ;-)
Ale jestem optymista i wierze ze to tylko pamiec, i wszystko bedzie ok :)
Gdzies po dlugim weekendzie dam znac.

pozdrawiam
Bruno