problem z logowaniem do XP HE

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Wed 30 Apr 2008 - 12:24:46 MET DST

Witam,
Usuwałem za pomocą Spybot S&D jakieś syfy z komputera(z trybu awaryjnego). Wyglądało na to, że
usunął(Zlob, Smitfraud i jeszcze parę innych), ale po restarcie przy próbie logowania dostaję
komunikat "Nie możesz się zalogować z powodu ograniczeń konta" - i to niezależnie czy w trybie
normalnym, czy awaryjnym, czy użytkownik (chyba był z prawami administatora - nie sprawdzałem) czy
Administrator - hasła ztcp były puste. Wyguglałem, że można to ponaprawiać poprzez ustawienie hasła
w trybie awaryjnym, ale ja do niego nie mogę się dostać - nie mogę się w ogóle zalogować w żaden
sposób do komputera.
Pytanie brzmi: ki diabeł?