problem z dzwiekiem w programie do nauki jezyka

Autor: PaBeLo <blizar1_at_poczta[123antispam>
Data: Mon 28 Apr 2008 - 14:53:44 MET DST

witam serdecznie
mam problem z odtwarzaniem dźwięku (lekcji) w programie do nauki jeżyka,
gdy probuje włączyć lekcje w której lektor czyta dana sekwencje,
występuje następujący błąd:
"error in MCI command c:\docume~\....\temp ..........wav aliasmci286
WaveAudio wait
nie zainstalowano żadnego urządzenia dźwiękowego wave. Aby zainstalować..."
Nie znam się za bardzo, ale program tworzy jakis tymczasowy plik .wav a
nastepnie próbuje go odtworzyć.
Znalazłem podobny problem:
http://www.ang.pl/problemy_z_dzwiekiem_w_supermemo_13524.html
ale to rozwiązanie u mnie nie działa,
na 2 innych komputerach kurs działa bez problemu.
Normalnie wszystkie dźwięki na tym kompie działają bez żadnych problemów.
Spotkał sie ktoś z takim problemem?
Niestety nie mogę skorzystać z supportu producenta ponieważ jest po
niderlandzku (jak i sam program), a ja jeszcze nie za dużo rozumiem.

Pozdrawiam
Paweł