Problem z dostepem do share'a na kontrolerze domeny

Autor: Norbi <norbertn_ihatespam__at_post.pl_withoutspam>
Data: Mon 28 Apr 2008 - 02:46:04 MET DST

Witam,

Dostalem full dostep (grupa administratorzy) do windowsa 2003, ktory jest
kontrolerem domeny. Ma na nim stanac serwis www.
IIS odpalony, widzi odpowiednia sciezke, wszystko dziala.

Problem jest natomiast w dostepie do tego serwera.
Utworzylem katalog d:\www
Stworzylem share'a dalem wszelkie prawa grupie administratorow

Gdy jestem zalogowany przez RDP widze bez problemu \\serwer\www
z poziomu konsoli.

Gdy sie lacze do sieci zdalnie, przez VPN (sprzetowy niezalezny od serwera),
niestety nie moge sie dostac do tego zasobu
w logach znajduje:

"użytkownik nie ma uprawnień do logowania na tym komputerze"

Gdy usiluje polaczyc sie z konsoli
C:\>net use \\10.0.0.2\d$ /user:DOMENA\user *
Type the password for \\10.0.0.2\d$:
System error 2240 has occurred.

The user is not allowed to log on from this workstation.

Kombinowalem juz na wszystkie mozliwe sposoby a w szczegolnosci dalem dostep
wszystkim stacjom roboczym i nie wiem o co chodzi.

Wazna uwaga.
Konta mojego komputera, z ktorego sie lacze, nie ma w domenie.
Lacze sie z Windows XP Pro.

Prosze o pomoc

Z gory dzieki

Norbert