Re: Plik wymiany

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 27 Apr 2008 - 22:01:43 MET DST

Osoba podpisana jako NOKGAMER <nokgamer(niespamuj)@onet.eu> w artykule
<news:fv2ii2$7ap$1@sunflower.man.poznan.pl> pisze:

> Nie miałem pliku wymiany, ale jeden program dopominał się o takowy i
> musiałem założyć. Ustwaiłem rozmiar niestandardowy (od 2 MB do 256 MB),
> bowiem mam mało przestrzeni na dysku twardym. Niestety, krótko po
> zatwierdzeniu tego system Windows zmienia mi wielkość pliku na 1.49 GB !
> Dlaczego, gdy ja ustawiam określony zakres Windows zmienia to na swoją
> wartość?

Dlatego, że sam na to pozwoliłeś. System podany zakres traktuje jako wartość
wyjściową.

> Czy można temu zaradzić?

Tak, czytając archiwum grupy. W skrócie - ustaw stałą wielkość (podaj dwie
równe liczby, a nie od-do). System zmieni wielkość tylko wtedy, kiedy będzie
musiał i na tyle, na ile będzie musiał.

> Mam 1GB RAMu i komputer bez wirtualnej pamięci działał prawidłowo, a
> Menadżer Windows nie wykazuje użycia pamięci w szczycie więcej niż 880
> MB.

Czyli zapas 256 MB faktycznie by się przydał. A jak wygląda sprawa po
uruchomieniu wspomnianego na początku programu?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)