Re: Problem z IE7, jak go skutecznie odinstalować?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 27 Apr 2008 - 16:05:23 MET DST

W artykule <fv1nsd$so8$1@news.vectranet.pl> Piotr napisał(a):

> Mam problem z IE7, od jakiegoś czasu ladowanie dowolnej strony trwa
> kilka-kilkanaście minut, odinstalowanie i powtórna instalacja nie zmienia
> sytuacji, łącze jest OK bo na Firefoxie wszystko dzieje się błyskawicznie.
> W czasie ładowania strony nic nie można z IE zrobić, ani przerwać ładowania
> ani zamknąć okna IE.

Nie wiem czy to będzie działać na IE7, ale z IE6 robiłem myk poprzez
modyfikację odpowiednich wpisów w rejestrze.
Sprawdzałem w "about" jaka jest obecna wersja (np: 6.0.2800.1234).
Wyszukiwałem wszystkie podane wartości w rejestrze i zamieniałem je
na 5.0.2800.1106 (UWAGA: niektóre wartości mogą występować w postaci
6,0,2800,1234).
Po czymś takim uruchamiałem starszą wersję instalatora i bez problemu
aktualizował pliki.

Jednak czy MS nie zrobił jakichś pseudo ograniczeń jak z WMP11 (jego
instalator sprawdza wersję plików na dysku), to powinno to pójść.
Jeśli nie, zawsze pozostaje opcja naprawienia (przeinstalowania) IE7.

Jacek