Re: Odliczanie dla xp i vista 10

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 20:26:22 MET DST

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał
w wiadomości news:fun7q3$as1$1@mx1.internetia.pl
> Osoba podpisana jako frank drebin <brunerro.blablabla@wp.pl> w

> Napisałeś dlatego, że nie nauczyłeś się dobrze korzystać z grup
> dyskusyjnych.

Przestań chłopie bucować. Wiem jak się korzysta z grup i wiem co to
netykieta.

> Masz chyba kłopoty z czytaniem, a na stronie programu jest to wyraźnie
> opisane.

coś chyba ślepy jestem

> Outlook Express od jakiegoś czasu sam wstawia poprawną
> sygnaturkę, w Windows (Live) Mail tego też nie popsuli. Wyłącz zbędną
> funkcję w OE-QuoteFix.

Głupoty piszesz.
Jak wyłączyłem quotefixa to windows mail dalej pieprzy sygnaturkę.
Jedyna różnica (przed chwilą sprawdziłem) to to, że po jakichś ostatnich
łatkach (może sp1 dla visty) nie muszę ręcznie poprawiać sygnaturki,
quotefix to już robi.

--