Re: Vista Service Pack 1

Autor: model <model__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Apr 2008 - 08:45:04 MET DST

Arek pisze:
[...]

  Błąd dotyczy zwłaszcza obsługi myszy oraz pamięci flash. Deinstalacja
oprogramowania podobno nie
> rozwiązaje całkowicie usterki. Microsoft potwierdził istnienie problemu,
> jednakże odmówił udzielenia jakichkolwiek, dodatkowych informacji.
> Przedstawiciel koncernu powiedział: "Badamy sprawę i w tej chwili nie możemy
> podzielić się żadnymi dodatkowymi informacjami".

No tak, czytałem o tym, ale jak widać błąd dotyczy zwłaszcza obsługi
myszy i pena a ja miałem problem z obsługą dysków twardych na USB. łatkę
tą miałem odinstalowaną, bo faktycznie wcześniej działy się cuda z penem
(strasznie wolna praca i jakieś dziwne przywieszki systemu). No ale to
jeszcze było przed instalacja SP1.
Pozdrawiam