Re: Przywracanie systemu

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 21 Apr 2008 - 18:07:07 MET DST

Piotr Palusiński in news:fs7k16$ath$1@nemesis.news.neostrada.pl
> In news:fs6j41$885$1@inews.gazeta.pl,
> *1634Racine* <1634RACINE@1634RACINE.pl> typed:
> Uruchom komputer w trybie awaryjnym z wierszem polecenia.
> W wierszu polecenia wpisz %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe

ok, mam ten katalog "restore", po reinstalacji/format pojawil sie :)
Ale czy moglbys dokladnie opisac, co ten wiersz polecen daje w praktyce?:
  %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe
Co dodaje,co zamienia,co wyrzuca z systemu - czasami warto cos "wygladzic' w
w2k, ale nie destruowac tego, co juz jest OK, np. jakies stery na przyklad ,
wszelkie patche, fixy, itp itd.
Bo ja najwyzej: sfc /scannow - i wiem co sie dzieje, zero "zerowan"
czegokolwiek w systemie, najwyzej pliki systemowe poprawia,uzupelnia.
dzieki, pozdr.