XP - problem z plikami ZIP

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.to_usun_at_a_to_wykasuj.onet.pl>
Data: Mon 21 Apr 2008 - 10:43:20 MET DST

Witam,

Zdarza mi się czasem pobierać plik z internetu w formacie ZIP. Windows XP
potrafi taki plik samodzielnie rozkompresować. To znaczy... nie potrafi! Ale
kiedyś umiał. Obecnie wygląda to tak, że przed pobraniem pliku mam do wyboru
"otwórz" lub "zapisz". Wybranie "otwórz" wywala komunikat o błędzie (rzekomo
uszkodzony plik), ale pobranie pliku na dysk i otwarcie później - działa
poprawnie - czyli plik nie jest uszkodzony. Co się stało mojemu systemowi,
że nie potrafi otwierać zipów z marszu?

MN