Re: Jak wyzerować pliki Index.dat?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 17 Apr 2008 - 14:37:06 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fu5auo$fbe$1@nemesis.news.neostrada.pl

> Pewne informacje? czyli konkretni jakie, z ciekawości pytam bo jak
> używałem IE to Autozupełnianie czyste, hasła, też, adresy stron
> również, historia - to gdzie indziej.

Index.dat zawiera indeksy do wszystkich zapisanych dotąd
plików w katalogu TPI, w tym także ich adresy (można łatwo wyśledzić w
jakich serwisach internetowych ktoś gustuje).
Podglądnij plik index.dat, w których znajdziesz wiele informacji.
UltraEdit http://www.ultraedit.com/ue32install/uesetup.exe
ftp://ultraedit.com/uedit32.zip

PS.
Jeżeli używasz pliku wymiany o stałej wielkości, to niestety index.dat
będzie zawierał jeszcze nieco poprzednich danych, gdyż system odtworzy je
wlasnie z pliku wymiany.Usun plik z pod DOS'a a sysetm go ponownie utworzy
(czysty).