Re: Remote desktop i ograniczenie uruchamiania programów

Autor: Arch <user_at_domain.invalid>
Data: Wed 16 Apr 2008 - 13:10:52 MET DST

Skylla pisze:

> Konto zwykłego uzytkownika plus zasady zabezpieczeń lokalnych.
> Pomoc Windows, google i do lektury:-).

Widzę, że chłopaki z Microsoftu uprościli wszystko do granic absurdu ;)

Czy są dostępne w sieci schematy (bazy) takich ustawień o które mi chodzi?
Po podłączeniu pulpitu zdalnego na ekranie są tylko 4 ikony z
programami, które można uruchomić. Nie można dodać ani usunąć
jakichkolwiek ikon. Nie ma paska zadań.

Może są programy, które umożliwiają proste ustawienie wspomnianych wyżej
zabezpieczeń lokalnych.

Byłem już prawie zdecydowany na: http://www.xpunlimited.com , tylko nie
ma tam dostępu przez stronę www.

Z góry dziękuję dobrym duszom za pomoc :)

Pozdrawiam,
Arch