problem z localhostem

Autor: Jacek <jacek_at_cell.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 17:39:28 MET DST

witam...
mam problem z serwerem www (apache+win xp) na localhoscie. Dzisiaj
zauwazylem ze strony ktore sie wywoluje przez localhost dzialaja za
posrednictwem internetu. Fakt jest taki ze jesli cos sciagam z inetrnetu
to caly serwer lokalny www dziala strasznei wolno. Dodam ze mam internet
w netii (polaczenie przez modem dsl).

Nie jestem pewny ale jeszcze przed reinstalacja systemu, a byla ona
kilka dni temu, wszytko dzialalo poprawnie i serwer lokalny faktycznie
dzialal lokalnie bez znaczenia czy cos sciagalem czy nie

zauwazylem tez ze w linia polecen, ipconfig pokazuje wszystkie
urzadzenia sieciowe fizyczne, a wydaje mi sie ze powinien byc jeszcze
interfejs localhost... dobrze mysle? jego brak to przyczyna?

prosze o pomoc i z gory dzieki

pozdrawiam
Jacek