Re: jak sprawdzic RAID

Autor: Wojciech \ <spook.no_at_unwanted_mail.op.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 07:31:14 MET DST

venioo wrote:
> Czy to powinno byc jakos widoczne, jak wejde w
> "narzedzia administracyjne->zarzadzanie komputerem" ??
> Bo u mnie wyglada to tak jak na screenie:
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8cf0e8e423136546.html
>
> Czy ten drugi dysk nie powinien miec identycznego podzialu, lub nie
> byc wcale widoczny?? (bo przeciez to mirror) Zamiast napisu
> "nieprzydzielone"

Nie znam się na tym, ale wczoraj akurat czytałem trochę o RAID - zwróć
uwagę, że ani C: ani D: nie mają "Odporności na błędy". "Odporność na błędy"
oznacza mniej więcej:

"Zdolność sprzętu lub oprogramowania komputera do zapewnienia integralności
danych w przypadku wystąpienia awarii sprzętu. Funkcje zwiększające
odporność na uszkodzenia są dostępne w wielu serwerowych systemach
operacyjnych i obejmują woluminy dublowane, woluminy typu RAID-5 i klastry
serwera."

> Pozdrawiam

Takoż i ja -- Spook.

--