Re: czy xp jeszcze zywe

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 12:03:41 MET DST

> Moje "gratulacje". Windows 98 to było dno w porównaniu nawet
> do Windows 2000, nie mówiąc o XP (załóżmy, że nawet SP1).

mi tam 98 wystarczało i nadal wystarcza gdyż wykorzystuje je na niektórych
firmowych komputerach. To nie użytkownik ma się dostosowywać do systemu ale
system do użytkownika i mi w tym wypadku 98 wystarcza. Używałbym nadal gdyby
wszystkie sterowniki chodziły gdyż nie potrzebuję nowego systemu. Vistę
poznałem instalując ją klientom i stwierdzam, że jest mi ona kompletnie
bezużyteczna gdyż do moich potrzeb w zupełności wystarcza XP i 98.