Migracaja z XP Pro do Server 2003

Autor: Piotr <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 21:57:41 MET DST

Witam,
Muszę przeprowadzić się z Win XP Pro na Server 2003 szybko i bezboleśnie,
instalowanie systemu mnie nie ominie, programy bedę musiał instalować na
nowo, bo chyba nie można zrobić przy takim przejściu upgrade, natomiast
zastanawia mnie sprawa przeniesienia kont użytkowników, da się to jakoś
wyeksportować i wczytac potem pod nowy system?
Piotr