Re: Załamujący czas uruchamiania

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 17:13:25 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ftt43a$cun$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Odinstalowałem Antywirusa i... profil sie ładuje znacznie szybciej - klik i
> już załadowany.
> Tyle tylko ze tym razem od pokazania sie ekranu logowania do zalogowania
> minęło 10 minut (bo na tyle mnie wcięło sprzed komputera).
> Tak czy siak, sprawdziłem bootvis jak wyglądają czasy uruchamiania - jakiś
> unknown sterownik zajmował 120sekund i tyle oczekiwał na reakcje.
> nie jestem w stanie określić co to było bo nawet nie czytało nic z dyski, nie
> widać było co mogło wywołać. po prostu unknown i już.
> Podejrzenie padło na kilka kart sieciowych - ale tez nie to.

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963902.aspx
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx
Te dwa narzędzia powinny pomóc Ci 'namierzyć intruza' ;)

> W każdym razie pozornie wszystko wydaje sie być ok.
> Antywirus jakiego miałem to AVG 7.5
>
> I jaki Antywir teraz w zamian?

Chwalą NOD32 - używałem przez ponad rok i faktycznie
nie sprawiał żadnych problemów, przy tym mało obciążał
system.

Piciu