Re: Czemu ta grupa jeszcze dziala ?

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 14:27:21 MET DST

> Ano przegladnalem. JEdyne z czym sie moge zgodzic to maly sens wydzielenia
> grupy XP. Bo jest on bardzo podobny do calej rodziny NT a na dodoatek juz
> wymierajacy. Nie ejst sprzedawany a od 2010 (czy 2011) nie bedzie juz wogole
> wspierany przez MS.
> Ale Vista to zupelnie inna bajka. Grupa powinna wg mnie byc.

Myslę, że wiekszość z nas uzywa ciągle obu systemów (xp i vista) lub zaraz tak
będzie, więc po co pisac i czytac dwie grupy, skoro liczba wątków tutaj to
zaledwie kilka dziennie. natomiast sam upływ czasu zwiekszy znaczenie visty
zmniejszy xp, ponownie jak dotąd. Zauważ że na tej grupie nie ma już właściwie
pytań o NT, a o 2000 są bardzo rzadkie, ale jednak są.
Gdzie osoby mające 2000 uzyskałyby pomoc, gdyby nie ta grupa? Przeciez
ewentualna grupa o 2000 byłąby juz opuszczona.
Tak więc nowym grupom mówimy zdecydowane NIE.
:-)
S.