Re: dosowy join.exe dla windows xp

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Sat 12 Apr 2008 - 10:29:09 MET DST

> źle się wyraziłem chodziło o odpowiednik dla windows xp
> dosowego narzędzia join.exe

W czasach systemów operacyjnych rodziny NT
i systemów plików NTFS komenda join jest całkowicie zbyteczna.
Tworząc partycja NTFS nie musisz podawać litery pod którą będzie ona dostepna
równie dobrze możesz podać nazwe katalogu w ramach innej partycji NTFS
we wnętrzu którego bedzie podpięta nowa partycja.

--
Pozdrawiam