Re: Jak będąc kursorem na folderze z PKM uruchomić program ?

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 15:00:18 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Piotr
Trojanowski raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Użytkownik "PureNick" <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> napisał w wiadomości

> Super, ja chciałem podłączyć program locate32-3.1.8.03260, próbowałem na ww
> wzór dodać wpisy do rejestru, ale efekt marny, dlatego pytam.

Coś mi się wydaje że nie wgłębiłeś się w opcje programu:
http://zax.pl/~ibozaur/temp/locate32_shellext_folders.jpg
Pozdruffka
PS. fajne narzędzie, podobne do "Find And Run Robot":
http://www.donationcoder.com/Software/Mouser/findrun/

--
http://ibozaur.prv.pl/