Re: [VISTA] Legalny system, nielegalna instalka

Autor: wk <buhaha_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 10:39:05 MET DST

Użytkownik "Zz" <no_spam@interia.eu> napisał w wiadomości
news:ftko0p$sdt$1@news.onet.pl...
> no ale polityka promocji tez kosztuje - jak myslisz ile % ceny twojego
> laptopa pokryl Symantec dzieki temu ze HP umiescilo w "smieciach"
> instalke antywirusa z Symanteca?
Zeby to byla tylko instalka to bylbym wniebowziety. Ale to (oraz inne
"przydatne" rzeczy) niestety jest juz zainstalowane :(

> W Polsce roznie bywa po okresie
> wstepnego "darmowego" dzialania tego softu, ale zareczam Ci ze w UK
> czy USA 90% ludzi po prostu placi i przedluza te licencje...
Trudno, co zrobic...
Wspołczuje im.
Jesli cos jest dobre to obroni się zamo i nie trzeba go nigdzie wciskać.

> HP robi
> fenomenalne reklame Symantecowi i jestem pewien ze nie za darmo...
Mozliwe, tyle ze mnie to malo obchodzi.
Poza tym dlaczego jak zglaszalem jakies problemy do sklepu Vobis, to zawsze
pytali czy nie uzywam czasami antywira Symanteca?

pozdrawiam, wk