Re: USB

Autor: V <marcin_mail2005WYTNIJTO_at_yahoo.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 23:14:55 MET DST

> Komunikat wskazuje na brak zasobow a nie brak sprzetu. (brak sprzetu to
> IMO: code 22)

Myslalem o braku zasobow spowodowanych przez brak sprzetu ;-) Np. w trakcie
instalacji Windows przeznacza sobie zasoby zgodnie z wytycznymi z BIOSa - jesli
moja plyta nie ma owego wsparcia MIDI (jakby to nie nazwac), to zadne przerwania
nie zostana na ten cel zarezerwowane.

> Moze daloby sie ustawic recznie. MPU uzywa portow z zakresu od 300-301
> do 330-331, IRQ w zasadzie obojetne (wolne).

Znalazlem wolne przerwanie, ustawilem I/O i.... urzadzenie nie moze wystartowac
(kod 10 chyba).
Takie MPU chyba odwoluje sie do zasobow karty dzwiekowej (w koncu skoro to
standard), a moje MIDI jest nieco innej konstrukcji, wiec tu trzeba recznie
naniesc poprawki chyba...

> Sprawdz w BIOS czy masz USB - LEGACY support.

Bylo ustawione.

> Odpal DxDiag i sprawdz co widzi i na co mozna ustawic, - w tym czasie
> urzadzenie powinno byc podlaczone.

M$ Synthesizer (dzwiek z komputera)
M$ MIDI Mapper [Emulated] (dzwiek z komputera)
M$ GS Wavetable SW Synth[Emulated] (dzwiek z komputera)

Czyli nic nie ma.

Wszystko powyzsze robilem na 64-bit Windowsie, gdzie nie ma zainstalowanych
sterow z Korga. Denerwuje mnie juz to MIDI, co krok to problem. Moze powinienem
kupic znowu stara dzwiekowke z portem gier i se **** nie zawracac tym USB-owym
chinskim "wynalazkiem" ?