Re: XP SP2 nieaktywne zawsze wykonuj określoną akcję

Autor: Andrzej Skibicki <as_at_askibicki.com>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 16:28:10 MET DST

Dnia Wed, 09 Apr 2008 12:59:25 +0200, Dominik & Co napisał(a):

> Na pewno zadziała to: http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html
> (dodatkowy pozasystemowy autorun, poza tym stadko pożytecznych funkcji).

Ooo, dziękuję bardzo, o takie coś mi chodziło. Sprawdziłem i działa. Muszę
się tylko przekopać przez instrukcję jak dla win XP SP2 teraz wyłączyć
pokazywanie okienka z możliwymi akcjami. Teraz działa mi tak, że otwiera
okienko systemowe z możliwymi akcjami, a nad tym okienko z hasłem dla
truecrypta.

--
Andrzej Skibicki www.askibicki.com