Re: Windowsy MSDN AA - akademickie - skad image ?

Autor: <joshua1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 09 Apr 2008 - 11:09:46 MET DST

> rdzi
> opie losowym).
>
> Jeste=B6 pracownikiem lub studentem uczelni? Je=B6li tak, to Tw=F3j
> administrator pieprzy g=B3upoty. Urlop nie ma tu nic do rzeczy.

Jestem studentem, na urlopie.

A jeśli mam rejestrację: urlop losowy to czy mogę korzystać z MSDN AA?. Bo mój
wydziałowy administrator wyłaczył mi konto, mówi że "trzeba uczęszczać na co
najmniej jeden przedmiot dający jednostki dydaktyczne". Pytałem go o co
chodzi, ale nie odpisał.

Po wejściu na konto dostaje:
Your account has been disabled due to a change in your academic status. Your
status may have changed as a result of withdrawing from a course(s) or
graduating from school.

Josh