Re: Blokada Internetu za pomocą GPO

Autor: Michał Kwiatkowski <mikeskil_at_wstawka.op.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 22:00:22 MET DST

W dniu 2008-04-08 20:31, Radosław Sokół pisze:

> Bo jej nie ma.
>
> Za pomocą GPO możesz co najwyżej zablokować Internet Explo-
> rera. Całego dostępu do Internetu nie odetniesz. Takie coś
> się robi na routerze.

Można też na około przez GPO - tj definiując jako skrypt uruchamiany
przy logowaniu netsh wczytujący ustawienia bez bramy dla sieciówki z
pliku txt i na odwrót - z bramą przy wylogowaniu (np by pobrać poprawki
z WU). Warunek: standardowa lub identyczna nazwa interfejsów sieciowych
na stacjach.

składnia;
wczytanie konfiguracji sieci: netsh -f plik.txt
zgranie ustawień z istniejącej karty: netsh -c interface dump >plik.txt

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski (at home)