Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Tomy M. <tomy_at_tomy.webd.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 13:04:04 MET DST

Użytkownik "Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> napisał w wiadomości
news:fte9qq$1emt$1@news2.ipartners.pl...
> "Tomy M." <tomy@tomy.webd.pl> wrote in message

> Nie wiem czym ow Barton jest, ale jesli to jest +/- porownywalne z podobnie
> taktowanym
> Intelem, to nie ma powodow do obaw, nawet jesli porownywany intel bylby
> celeronem.

 Procesory jednordzeniowe INTELA to kompletna padaczka
wydajnościowa. Intel zatrzymał się już na P3, reszta
jego procesorów była mniej wydajna (porównując
częstotliwości zegarów) z wieloma błędami i ogolnie
cała seria P4 to największa porażka tej firmy.
(mocny spedek udziału w rynku sprzedaży po wypuszczeniu
pierwszego P4 z 0,5 kgradiatorem)
 Rozwój procesorów JEDNORDZENIOWYCH się zakończył
z braku możliwości technologicznychm, procesory
dwurdzeniowe (i więcej) to nie sukces jak krzyczy
marketing lecz klęska zapowiadana od dawna przez
lepiej zorientowanych.
 n-RDZENIOWOŚĆ WYMAGA PRZEPISANIA wszystkich PROGRAMÓW
od początku, prędkość działania sporej ilość tych programów
spadła bo mało jest procesów np. przy grafice 2D które
można rozłożyć na dwa oddzielne wątki.
Większosć programów napisanych na N-rdzeni działą tak że
jedne rdzeń pracuje, a drugi leży i się obija zajmując
się co najwyżej pierdołami takimi jak obsługa
dysku (tym zadaniom podołały procesor 486)
 AMD Athlon (wersja BARTON) pracujący z częstotliwością
2450 MHz to najszybszy seryjny procesor jednordzeniowy.
Corel Draw 9.0 oraz system WINDOWS 98SE nie posiada szybszej
platformy.
 Żaden procesor DWURDZENIOWY nie ma najmniejszych szans
w testach wydajnościowych w COREL DRAW (wersja jednowątkowa)
Każda kolejna wersja pakietu Corel Draw jest powolniejsza
wynika to z dodania funkcji któe były i są dla mnie zbyteczne.
Tak jak w kosmisie używa się 486 tak ja używałem do tej pory
tej konfiguracji ponieważ byłą idealna i najszybsza.

Kończę ten wątek bo nic się od Was nie dowiem.
Strata czasu, lubię słuchać ale ludzi któży mają
o czymś jakieś pojęcie. Skoro nie wiecie jak
jest wydajność mojego komputera to nie dowiem się
od Was jak się ma ta wydajność do Waszych komputerów.
Taki wniosek wydaje się logiczny.

Zadziwia mnie jak macie wyprane mózgi agresywnym
marketingiem, ale co mnie to dziwi... sam zajmuję się
właśnie praniem mózgów takim konsumentom... i z tego
całkiem dobrze sobie żyję :-)

EOT

Tomy M. www.ansibl.com