Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 12:44:38 MET DST

Osoba podpisana jako Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> w artykule
<news:10z5pwah1hcjr.dlg@kwinto.prv> pisze:

> Zarówno FF jak i Opera doszlifowują właśnie swoje bety, które podobno
> poprawnie przechodzą testy Acid3.
> http://my.opera.com/desktopteam/blog/

Po pierwsze, zgubiłeś link do blogu developerów Firefoxa.
Po drugie, nie wydaje mi się, żeby w wątku przeznaczonym dla Zwykłych
Użytkowników (TM) było celowe polecanie wersji beta jako panaceum. ZU woli
program zachowujący się stabilnie, choćby nawet zawsze robił błąd w tym
samym miejscu.
Po trzecie, widzę, że moda na benchmarki nie przemija. Nieważne, że w
odróżnieniu od ostatniej stabilnej wersji program wywala się na poprawnej
konstrukcji czy psuje coś, co wcześniej działało. Ważne, że można się
pochwalić lepszymi wynikami spreparowanego zestawu testów.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)