Re: serwer poczty wysyla a nie przyjmuje maili

Autor: rafal <rafal.kobe_at_op.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 22:32:56 MET DST

> No coz, my tez a w dodatku jestesmy w gorszej sytuacji bo nie znamy twojej
> konfiguracji.
> Jakbys moze uchylil rabka tajemnicy...?

serwer stoi na win 2003
wykupiłem domenę i moge wysyłąć maile na wp onet i inne
skonfigurowałem DNS rekordy MX
mam zewn. IP ale nie jest on polaczony z revDNS niestety (tak admin ustawił)

nie iwme dlaczego moj serwer nie odbiera maili

nie dostaje żadnych zwrótów co jest najgorsze:/

prosze spróbować wysłać maila na

rafal@zsth.com.pl

pozdrawiam