Re: TrueCrypt 5.0 i szyfrowanie partycji systemowej - kwestia boot-loaderów

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 11:36:59 MET DST

Dnia Mon, 7 Apr 2008 07:20:50 +0200, Latet napisał(a):

> Piszą tam:
>
> Pre-boot authentication is handled by the TrueCrypt Boot Loader, which
> resides in the first cylinder of the boot drive and on the TrueCrypt Rescue
> Disk (see below).
>
> Czy chodzi o MBR?

Już się doszukałem, że TrueCrypt używa MBR. W tej sytuacji pozostaje Ci
rezygnacja z instalacji loadera TC na dysku twardym i korzystanie z
dysku rescue TC do uruchamiania zaszyfrowanego systemu. System
niezaszyfrowany będziesz uruchamiał normalnie spod BootIt.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/