Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 00:09:43 MET DST

Tomy M. nabazgrał:
> Użytkownik "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçënëmy.pl> napisał w wiadomości

> Ale nic nie stało na przeszkodzie w instalacji programów
> które będą na tych portach nasłuchiwać.
> Widziałeś kiedyś FF ... tam nie ma nic i dlatego jest
> tak wspaniale :-)

Znaczy wspaniałość FF polega na tym, że nie otwiera żadnych portów? Takich
programów są tysiące.

> Remote Administrator'a używałem gdy Gates nie wymyślił
> jeszcze nazwy na XP. Ale nigdy mi nie przyszło do glowy
> że więcej niż 1-2% zwykłych użytkowników tego będzie
> potrzebować.

A usług terminalowych w Windows NT4 ludzie uzywali jak jeszcze w pieluchy
robiłeś.

> I dobrze. Kto potrzebuje ten sobie kupi i zainstaluje.

> Dzięki za info. Chyba jednak zainstaluję windowsa 2000/XP z odlaczoną
> siecią ... tak na wszelki wypadek.

A po jaką cholerę mieć podłączony kabel przy instalacji?

I tak w dzisiejszych komuterach przenośnych po pierwszym zalogowaniu do
systemu okazuje się że menadżerze urządzeń widnieje z pytajnikiem: sieciówka
przewodowa, sieciówka bezprzewodowa, modem, bluetooth, czytnik paluchów,
karta graficzna, karta dźwiękowa...