Re: Odporność na wirusy ...

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 23:58:32 MET DST

Tomy M. nabazgrał:

> Nieźle ... kilkutygodniowy uptime dla XP chyba
> zostałby wpisany do księgi rekordow Guinessa :-)

A jakoś nie został, więc nie jest rzadkim zjawiskiem. I nie dlatego, ze się
starałem, lecz po prostu z lenistwa - nie chce misię z powrotem uruchamiać
wszlkich ałltuków, mirców, gg i innych komunikatorów, więc rzadko komputer
restartuję.

> W Windows 98SE pełny restart u mnie trwa 12-14 sekund
> więc krótki uptime nie jest specjalnie uciążliwy.

O pojęciu uciążliwości downtime'u to można rozmawiać w przypadku Windows
Server, więc nie mieszaj pojęć.

> Ale mniejsza o to bo nie mam zamiaru uskuteczniać
> obrony WIN98SE ... to system przestarzały z różnych
> względów. Wiele problemów zosatło rozwiązanych przez
> SP2 do WIN98SE (nioficjalny) np. obsluga dużych
> dsyków itp. ale już zwiększenie prędkości całego
> systemu jst niemożliwe bo rozwój jednordzeniowych
> procesorów się zatrzymał na poziomie ok 2,5 Ghz.
> I teraz niestety czeka nas zmiana wszystkich programów.
> (aby uzyskać przyspieczenie)

Dysków jak dysków, ale obsługa pendrive'ów i aparatów fotograficznych
pojawiła się dopiero w Windows ME.

Nie zawiesiłbyś.