Jaki Antivirus dla Windows 2003 Server?

Autor: Thom/CT <tomko9_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 10:12:12 MET DST

Witam

Muszę zainstalować jakiś AV na serwerku 2k3 i mam pytanie związku z tym.
Jakie macie doświadczenie i co wg was jest najlepsze do tego?
Zastanawiałem się nad NOD32 ale podobno wersja dla serwera jest bardzo
droga (niestety nie udało mi się znaleźć na ten temat informacji).
Czy zwykły NOD32 dla stacji roboczych będzie działać poprawnie
nienadzorowany?

Teraz jest "zainstalowany" McAfee Total Protection for SmallBusiness no
i właśnie z tym "zainstalowany" jest problem ponieważ nie udało mi się
zrobić aktualizacji bazy a program pokazuje że ostatnia aktualizacja
była 1970 roku!

Pozdrawiam
Thom