Re: plik stronicowania pagefile.sys

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 23:59:45 MET DST

Użytkownik "V" <marcin_mail2005WYTNIJTO@yahoo.pl> napisał w wiadomości
news:7f54.00000101.47f3f947@newsgate.onet.pl...
> Hi,
>
> A ja mam 2 GB pamieci, XP i wirtualna ustawiona na 512-1536. I zebys
> widzial
> moja mine, jak demko Company of Heroes nie chcialo sie odpalic
> twierdzac, ze....
> wymaga 768 MB swapa.

Rzeczywiście, pyszczy o to. Ale... Co śmieszniejsze, on wcale tych 768
MB nie potrzebuje...
Wziąłem to demo na tapetę... przedstawiam dwa zrzuty menedżera zadań:
http://sp5sjt.webpark.pl/coh1.png
http://sp5sjt.webpark.pl/coh2.png

(uskok u dołu wynika z tego, że COH blokuje myszę i częściowo
klawiaturę, więc musiałem CTRL-TAB zmienić zadanie na wierzchu i po
przełączeniu gra ulega chwilowemu "uśpieniu", budzi się po powrocie.
Zrzut wykonany Irfanem 4.10)
Ja miałem podgląd na drugim monitorze cały czas, więc widziałem, jak sie
zmieniało obciążenie, na bieżąco.
Pierwszy zrzut dla standardowych parametrów, drugi, dla
najszczegółowszych (detale i... już nie pamiętam, co to było to drugie)
:))
Jak widać, w żadnym momencie nie było potrzeby skorzystania ze swapa (bo
i po co cokolwiek wymiatać, skoro max. zajete było 1.5 G, a system ma
2G?).
Wiedźmin Demo ma większe wymagania co do szczegółów, wydajności karty,
zajętości pamięci (1.6-1.8G), a o swapa nie pyszczył - sprawdzałem przy
wyłączonym i nic złego się nie działo.
Choć co do obciążenia proca (coh) - załączone wykresy mówią same za
siebie - mój Pentium D 925 grzał równo oba rdzenie :)) (3 GHz).
Po wyjściu z gry jednak nastąpiło ok. półminutowe młócenie dyskiem,
zadałem mu swapa min 2 max 4096M, od razu po restarcie dał 2G.
Zaraz go wyłączę, bo na razie nie potrzebuję.

--
"Obojętnego na niedolę zwierząt, i ludzka niedola nie wzruszy"
(C) Ernest Hemingway.