Re: ga-m56s-s3 i uaa w XP

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 18:38:39 MET DST

".lamer" napisał:

> na podanej płycie mam problem z uaa. Problemem jest to, że wykrywany
> jest dwukrotnie, a tylko jedno urządzenie - czyli Realtec High
> Definition Audio. Drugie urządzenie jest jako nieznane, ale w
> szczegółach jest info hdaudio.
>
> Oczywiście patch MS jest wgrany...
>
> Ktos ma jakiś pomysł?

Dzisiaj akurat sadzałem XP na jakiejś Gigabyte i zrobiłem to, co mgliście
pamiętałem z jakiejś instrukcji obrazkowej: wyłączyłem w MU w sekcji
Urządzenia systemowe microsoftowy sterownik UUA czy jakoś tak, (bo inaczej
nie da się odinstalować), następnie go odinstalowałem (zniknął też Realtek z
Kontrolerów dźwięku..., który uporczywie straszył żółtym wykrzyknikiem),
posadziłem tę łatkę, dałem skanowanie w poszukiwaniu nowego sprzętu,
pokazałem katalog ze sterownikiem, przez chwilę pojawiło się chyba 6(!)
urządzeń z żółtym wykrzyknikiem, które po kolei szybko znikały i nagle
pojawił się mikser w zasobniku, co oznaczało, że chyba się udało. Jako że
robiłem to na szybko a komputer nie miał głośników, to nie jestem na 100%
pewny, że wszystko działa, ale w MU było czysto.
BTW: link do owej instrukcji obrazkowej był chyba na tej grupie, ale nie
byłem w stanie go na szybko znaleźć.

JoteR