Re: Problem z plikami pomocy .CHM i .HLP

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 15:03:45 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Andrzej
P. Wozniak raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Osoba podpisana jako PureNick <ibozaur@CTRL+X@zax.pl> w artykule

> [...]

> Oprócz tego była jeszcze w 2007 r. aktualizacja 928843 (MS07-008) pliku
> HHCTRL.OCX, któRa powodowała problemy np. z kartami dźwiękowymi HD Audio
> Realteka i poprawka do niej opisana tu:
> http://support.microsoft.com/kb/935448

> Przypominam, że aktualizacje najlepiej instalować z konta o uprawnieniach
> administratora. Poza tym akurat poprawka 986358 mogła być *przyczyną*
> kłopotów, jeśli plik CHM został skompilowany we wcześniejszych wersjach SDK.
> [...]

Dzięki za zaangażowanie w temat, niestety problem okazał się odporny
na wszystkie wymienione w tym wątku sposoby. Trudno, nie będę z tego
powodu płakał, kiedyś reinstalka systemu i tak będzie potrzebna,
więc niech se pomoc kuleje i już >:|
Pozdruffka

--
http://ibozaur.prv.pl/