Re: Stan uspienia

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 13:57:10 MET DST

Marcin P. pisze:

> A tak seryjnie: hibernacja różni się nieco od stanu wstrzymania. Być może niektóre płyty główne
> potrafią powyłączać wicherki w stanie wstrzymania, ale hibernacja jest IMO lepszym rozwiązaniem.

Nie, hibernacji nie chcę. miałem z nią rożne akcje, kilka razy utraciłem
to co było w pamięci...
Już pomijam powolność tego włączania (chodzi o odrysowywanie sie
wszystkiego na nowo)
Wyczaiłem ze tylko wicherek z zasilacza i dodatkowy na obudowie szumi. I
co teraz? wadliwy zasilacz? czy Windows nie potrafi lub nie może wysłać
poprawnych sygnałów do płyty głównej by ta przekazał informację
zasilaczowi że ma już nie wiać?