Re: dyski mapowane skryptem w czasie podłącczenia do domeny

Autor: Krasnal <krasnaldom_at_gmail.com>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 12:44:19 MET DST

On Apr 3, 12:34 pm, Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
wrote:
> Oczywiście - i u mnie to działa automatycznie.
> Na chwilę oczywiście pojawi się przekreślony czerwonym krzyżykiem
> zasób, ale jak serwer pojawi się ponownie w sieci, wówczas wystarczy
> dwuklik na takim zasobie i jest on dostępny.
>
> Dlatego zaskoczyło mnie całkowicie jak to jest możliwe, że dyski
> same znikają.
no właśnie, dyski znikają - po zalogowaniu się do domeny dostaję się
do serwerów z bazami a zasoby "dyskowe" są niedostępne (fizycznie
serwer jest wyłączony albo macierz pada)
dyski są mapowane automatycznie przy logowaniu a jak ich nie ma to się
nie pojawiają w ogóle.

> Dyski mapujesz 'net use'?

w skrypcie któy mam lokalnie mapuję potem net use

----
Krasnal