Vista64 restore - długie...

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 11:34:57 MET DST

  Wyłaczyłem przywracanie systemu aby odzyskać miejsce na dysku - przed
instalacją nowych(starych) sterowników grafiki postanowiłem włączyć tę
funkcję i otrzymałem komunikat "Obraz zadania jest uszkodzony lub został
poddany nieuprawnionej manipulacji.SR".
  Tropy prowadziły do schedulera, który przy starcie wyświetlił powyższy
komunikat i dodatkowo "Obraz zadania jest uszkodzony lub został poddany
nieuprawnionej manipulacji.
User_Feed_Synchronization-{D149DFD5-905D-4C17-AF4A-CC248A6FCA56}"

  Z drugim problemem sobie poradziłem (wygenerował go IE którego prawie nie
używam) ale rozwiązania pierwszego nie mogę znaleźć poza reinstalacją która
mi się nie bardzo podoba. Nie można zadania usunąć bo nie jest wyświetlane.
Chcę więc odtworzyć Vistę z pełnej kopii zapasowej ale...

  Kopia zawiera dwie partycje jedna z XP (pierwotny system na dysku
startowym z BCD) i druga z Vista bo inaczej nie mażna było zrobić kopii -
jak przywrócić tylko drugi dysk?

  Jest możliwość podmontowania kopii backupu (obraz VHD) za pomocą vhdmount
ale spodziewam się problemów podczas kopiowania obrazu na partycję z Vistą z
poziomu XP.

  Jak naprawić pierwszy problem z przywracaniem systemu lub w ostateczności
jak odtworzyć drugi dysk z Vista nie modyfikując pierwszego z XP?

--
marfi