chrup chrup chrup (z pl.comp.pecet)

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Apr 2008 - 15:10:11 MET DST

Sprawa zrobiła sie chyb programowa. udało mi się za pomocą diskmona
wyczaić co to za chrupanie.
http://img238.imageshack.us/img238/17/dyskidiskmonrh2.jpg
Tak jak podejrzewałem to jest coś związanego z drugim dyskiem.
te fragmenty są bardzo zastanawiające bo znacznie różnią sie od innych
logowanych fragmentów.
I co teraz?
podejrzewam ze to ma związek z pagefile.sys.
Ponieważ znajduje sie on na samym początku drugiego dysku.
I jak to teraz wyeliminować?
Filemon nic nie wskazał konkretnego. Nie było aplikacji która
jednoznacznie coś odczytywała - zapisywała.