Re: Kiedyś tu już było - Windows utworzył nowe konto

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 20:17:26 MET DST

> Pozmieniaj ścieżki nazw do Twoje nowego konta - (tak jak sie teraz
nazywa).
> HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CV\ProfileList\Twój SID
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\hivelist
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer
> Logon User Name= np.Piotr
> Teraz wejdź w C:\User lub C:\Documents and Settings i Twoim profilu
> zmień nazwę folderu.
> Wyloguj

 Zaraz, zaraz, bo coś tutaj nie łapię (może coś niedokładnie opisałem).
Nazwa konta się nie zmieniła - pozostala Michal.
Ale w Dokument and Settings pojawil sie uzytkownik Michal.TATRY
gdzie TATRY to jest nazwa komputera.

Nie załapałem co masz na myśli pisząc pozmieniaj ścieżki nazw do nowego
konta. Czy to znaczy, że mam je zmienić na te prowadzące do "starego"
czyli Michal?

1. w pierwszym kluczu - jest wpisana ścieżka do Michal.TATRY
2. w drugim też
3. w trzecim Logon User Name = jest poprawny czyli Michal
4. Nie rozumiem jak miałbym zmieniać nazwę folderu

Przepraszam, że może zbyt szczegółowo sie dopytuję ale nie chcę
czegos spaprać. A Twoja odpowiedź jest OK tylko coś mi
namieszała w głowie